Συχνές Ερωτήσεις

Αυτοί οι όροι ανανεώθηκαν στις 29/3/2018

Πληροφορίες Αγορών

Ποίοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;

Προσφέρουμε 3 τρόπους αποστολής. Με συνεργαζόμενη εταιρεία courier, με μεταφορική εταιρεία για τα μεγάλα αντικείμενα και Δωρεάν παράδοση με δικά μας οχήματα στον Δήμο Δέλτα.

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω την παραγγελία μου;

Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα προς αποστολή. Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται από Δευτέρα έως Παρασκευή. Όλα τα αντικείμενα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη μέρα από την ολοκλήρωση πληρωμής και επιβεβαίωση της παραγγελίας. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους χρόνους παράδοσης ανά περιοχή.

Πως ξέρω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Σε όλη την διαδικασία αγοράς, επεξεργασίας παραγγελίας και αποστολής, θα λαμβάνετε ενημερωτικά email για την εξέλιξη της. Μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελίας σας από την σελίδα εντοπισμού παραγγελίας.

Χρειάζομαι ένα λογαριασμό για να κάνω μια αγορά;

Όχι απαραίτητα αλλά θα ήταν χρήσιμο! Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό για να κάνετε μια αγορά αλλά η δημιουργία ενός λογαριασμού στην σελίδα μας θα σας διευκόλυνε για τον εντοπισμό της παραγγελίας και για μελλοντικές αγορές.

Πρόσθετες πληροφορίες

Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Όλα τα προϊόντα του Texas.gr χωρίζονται σε συγκεκριμένους τομείς και ομάδες προϊόντων, προκειμένου να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση στις διάφορες προσφορές. Πήγαινε απλώς με το ποντίκι πάνω από το μενού και θα ανοίξει ένας συνοπτικός πίνακας με όλες τις υποκατηγορίες προϊόντων. Κάνε κλικ σε μια από τις κατηγορίες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να μεταβείς γρήγορα και άμεσα σε εκείνα ακριβώς τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν.

Φυσικά, μπορείς να βρεις τις διάφορες ομάδες προϊόντων και από την κεντρική λειτουργία «Αναζήτηση» της ιστοσελίδας. Η κεντρική αναζήτηση βρίσκεται στο πάνω κεντρικό μέρος της σελίδας. Πληκτρολόγησε τον όρο αναζήτησης (όπως π.χ. το όνομα του προϊόντος, τον αριθμό προϊόντος, τον κατασκευαστή κ.λπ.) στο πεδίο αναζήτησης και κάνε κλικ στο εικονίδιο του φακού. Όλα τα σχετικά αποτελέσματα θα εμφανιστούν σε μια λίστα αποτελεσμάτων. Έπειτα μπορείς να αυξήσεις την ακρίβεια της αναζήτησής σου χρησιμοποιώντας τα φίλτρα στην αριστερή πλευρά της λίστας τον αποτελεσμάτων.

Πώς μπορώ να συγκρίνω τα προϊόντα;

Θέλεις να συγκρίνεις περισσότερα προϊόντα και τεχνικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους; Στην σελίδα του προϊόντος κάνε κλικ στον σύνδεσμο «Προσθήκη στη λίστα σύγκρισης». Τα προϊόντα θα προσθέτονται αυτόματα στην λίστα σύγκρισης σου. Αφού ολοκληρώσεις την επιλογή σου, μπορείς ανά πάσα στιγμή να τα δεις κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο της κεντρικής σελίδας «Σύγκριση» ακριβώς δίπλα από το καλάθι αγορών. Αμέσως ανοίγει η Σύγκριση προϊόντων όπου όλα τα προϊόντα συγκρίνονται ως προς τα χαρακτηριστικά και τις τεχνικές τους λεπτομέρειες.
Μπορείς να προσθέσεις έως 4 προϊόντα στο συγκεκριμένο πίνακα.

Πώς μπορώ να προσθέσω τα επιλεγμένα προϊόντα στην Wishlist;

Αν έχεις βρει κάποιο προϊόν που σε ενδιαφέρει, μπορείς να το προσθέσεις στην Wishlist σου. Θα βρείς την επιλογή «Προσθήκη στη Wishlist» ακριβώς κάτω από την περιγραφή του προϊόντος. Κάνοντας κλικ στο επιλεγμένο προϊόν έχει αποθηκευτεί στην προσωπική σου Wishlist. Μπορείς να μεταβείς αργότερα στη λίστα σου από την επιλογή «Wishlist» στην κεντρική σελίδα.

Από τι αποτελείται η τιμή;

Όλες οι τιμές του Texas.gr εμφανίζονται σε Ευρώ συμπεριλαμβανομένου του νόμιμου ΦΠΑ. Στην τιμή του προϊόντος προστίθενται και τα έξοδα αποστολής. Το ύψος αυτών των εξόδων εμφανίζεται δίπλα στην τιμή του προϊόντος. Τα έξοδα αποστολής της συνολικής παραγγελίας σου εμφανίζονται στο καλάθι αγορών πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον υπολογισμό των εξόδων αποστολής μπορείς να βρεις στην ενότητα Έξοδα και Χρόνοι αποστολής.

Πώς μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;

Μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγοράζεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Για να εξασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποστείλεις εντός της προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος την απόφασή σου να υπαναχωρήσεις εγγράφως (χρησιμοποιώντας είτε το υπόδειγμα της φόρμας υπαναχώρησης εδώ) είτε όχι), στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με συστημένη επιστολή στην εταιρεία Texas.gr, Αϊβαζίδης Χριστόφορος στη διεύθυνση: Σίνδος Θεσσαλονίκης, Αλ. Παπαναστασίου 6, Τ.Κ. 57400. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη στη διεύθυνση: Texas.gr, Αϊβαζίδης Χριστόφορος, Σίνδος Θεσσαλονίκης, Αλ. Παπαναστασίου 6, Τ.Κ. 57400. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείς πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνείς με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 6971707071 2311180274.

Προσοχή! Τα προϊόντα θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη, λερωμένη ή αλλοιωμένη καθ’οιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του! Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης του προϊόντος, της συσκευασίας και του περιεχομένου της. Εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από τον τρόπο που περιγράφεται ανωτέρω, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή. Όσον αφορά τις συσκευές εγγραφής ήχου ή βίντεο ή βίντεο και ήχου, όπως π.χ. τα CD, DVD κ.λπ., καθώς και το λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών κ.λπ., στα είδη υγιεινής, εφόσον τα προϊόντα αυτά έχουν αποσφραγισθεί, στα προϊόντα που έχουν εξατομικευτεί (π.χ. με registration του πελάτη) κ.λπ., δικαίωμα επιστροφής δεν υφίσταται. Μπορείς να βρεις περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής-υπαναχώρησης στους Όρους Αγορών της εταιρείας μας.

Επιστροφή μεγάλων προϊόντων

Για την επιστροφή των μεγάλων συσκευών θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το τηλεφωνικό μας κέντρο 6971707071 231180274. Εκεί θα δημιουργηθεί αίτημα για την παραλαβή του.

Επίσης σχετικά με την επιστροφή όλων των προϊόντων θα πρέπει να έχεις υπ’όψιν σου ότι:

  • Επιβαρύνεσαι με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή
  • Εάν επιλέξεις δική σου μεταφορική αναλαμβάνεις τον κίνδυνο της μεταφοράς μέχρι να παραλάβουμε το προϊόν.
  • Να μην έχει τεθεί σε λειτουργία η συσκευή
  • Η επιστροφή γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής
  • Αν μια συσκευή δεν είναι σωστά συσκευασμένη/προφυλαγμένη, έχει φθαρεί/καταστραφεί/λείπει η συσκευασία της, δεν συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενά της, μπορεί να επιβαρυνθείς με χρέωση για αυτή τη φθορά και επίσης υπάρχει και ο κίνδυνος να μην γίνει δεκτή η επιστροφή.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, τα χρήματα πιστώνονται στο λογαριασμό της πιστωτικής σου κάρτας. Σε αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με δόσεις, η επιστροφή των χρημάτων γίνετε με όσα ορίζει η κάθε τράπεζα. Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα δώρου, θα λάβεις μια κάρτα δώρου με την αξία των προϊόντων που επιστρέφονται. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό τα χρήματα πιστώνονται στον τραπεζικό σου λογαριασμό ή σε περίπτωση αντικαταβολής σου επιστρέφονται με μετρητά κατά την επιστροφή του προϊόντος.Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με εσάς.

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις για επιστροφή προϊόντος (υπαναχώρησης) όπως αυτές περιγράφονται στους όρους αγορών.